La tasca final per l’avaluació de la Unitat Didàctica “Màrqueting
Mix” consistirà en l’exposició a l’aula de l’activitat grupal número 3.
L’exposició haureu de fer-la amb l’ús de les noves
tecnologies, podreu ajudar-vos de dibuixos, gràfics, vídeos, fotos... Més
endavant s'indicarà concretament com s'ha de dur a terme.
Fareu una introducció de l’activitat dient els motius
pels qual heu escollit l’empresa. Haureu de descriure les estratègies
utilitzades per l’empresa (producte, preu, distribució i promoció). Justificaran
les estratègies escollides per l’empresa o argumentaran perquè agafaríeu
d'altres.
L'esquema per a dur a terme
l'exposició seria:
Nom de l'empresa
Justificació de la seva elecció
en base als criteris donats
Activitat de l'empresa.
Descripció de les polítiques de
màrqueting utilitzades.
Política
de Preus.
Política
de Distribució.
Política
de Promoció.
Política
de Producte.
Justificar l'acord o desacord amb
les polítiques adoptades per l'empresa.
Conclusió
final.
No hay comentarios:
Publicar un comentario