martes, 1 de agosto de 2017

Activitat 3 Tasca Final


La tasca final per l’avaluació de la Unitat Didàctica “Màrqueting Mix” consistirà en  l’exposició a l’aula de l’activitat grupal número 3.

L’exposició haureu de fer-la amb l’ús de les noves tecnologies, podreu ajudar-vos de dibuixos, gràfics, vídeos, fotos... Més endavant s'indicarà concretament com s'ha de dur a terme.

Fareu una introducció de l’activitat dient els motius pels qual heu escollit l’empresa. Haureu de descriure les estratègies utilitzades per l’empresa (producte, preu, distribució i promoció). Justificaran les estratègies escollides per l’empresa o argumentaran perquè agafaríeu d'altres. 
L'esquema per a dur a terme l'exposició seria:
Nom de l'empresa
Justificació de la seva elecció en base als criteris donats
Activitat de l'empresa.
Descripció de les polítiques de màrqueting utilitzades.
Política de Preus.
Política de Distribució.
Política de Promoció.
Política de Producte.
Justificar l'acord o desacord amb les polítiques adoptades per l'empresa.
Conclusió final.

Aquest guió pot ser ampliat, si l'alumne ho creu convenient.

Imagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario