Cercar una empresa de la Comunitat Valenciana que estigui
localitzada al Parc Empresarial d’Elx i haureu d’identificar: Les
polítiques de Màrqueting Mix que utilitza l’empresa i descriure-les . (Política
de Preu. Política de Comunicació. Política de Distribució. Política de
Producte.)
Justificant perquè l’empresa adopta unes polítiques i no
altres.
En el cas de no estar d’acord en l’elecció de l’empresa,
haureu de indicar la política a adoptar i quals serien els beneficis.
Perquè serveixi d'exemple, política de preus, triada l'empresa haurem d'analitzar quina estratègia triat tenint en compte les diferents variables com públic objectiu, fase de desenvolupament del productes, competidors ...
Les diferents polítiques entre les que podria haver triat
l'empresa seria:
• Política de preu alt o selectiva: és la que permetria un recupero de la inversió en un termini més curt. Aquest tipus de política només és aplicable quan ens dirigim a segments de mercat amb alt poder adquisitiu amb un producte amb alta diferenciació.
• Política de penetració o de preu baix: té com a objectiu guanyar una porció més gran de mercat. Si l'empresa, un cop guanyada la porció de mercat pretesa, té com a objectiu pujar els preus han de ser molt curosos ja que poden presentar dificultats per a això.
• Política d'imitació o comparació: només mirem a la competència, vam determinar fortaleses i debilitats del nostre producte / servei i en funció d'aquesta anàlisi alineem el nostre preu per sobre o per sota de la competència.
• Preus de llançament o introducció: Es
llança un producte al mercat amb un preu transitori, amb caràcter d'oferta
promocional, deixant-se sense definir clarament quin serà el seu preu
definitiu. Constitueix una política de mans lliures per a l'empresa, ja que la
pujada posterior no es considerarà com a tal, sinó com la desaparició d'aquell
preu conjuntural.
No hay comentarios:
Publicar un comentario