El seu
negoci va d'això. Patricia Ratia, Marta Nicolau i Juan Sánchez comparteixen
generació (1986, són millennials) i empresa. Van deixar els seus treballs -en
Deloitte i L'Oréal, respectivament- per muntar SamyRoad el 2012. La startup,
que va tancar 2016 amb 1,5 milions de facturació, és una gran galeria que
serveix de punt de trobada a creadors, categoritzats per influència i àrea temàtica
a Internet, i marques que els busquen perquè promocionin els seus productes a
través de continguts personalitzats.
La
influència és la capacitat i la força per prescriure un lloc, un producte, una
peça de roba, un cotxe ... I la influència en línia, és a dir, el pes en xarxes
com YouTube, Instagram o Twitter, és avui la moneda més cara de Internet. Fins
a la irrupció de les xarxes socials en la vida dels ciutadans, aquesta tasca la
feien els líders d'opinió des dels mitjans. Marques, publicistes, creadors i
consumidors saben que això ha canviat i que Internet iguala a tots els
interlocutors. Les marques el coneixen, però encara els falta una estratègia.
"Saber qui són, on són, què fan, com parlen i quant costa pagar-los",
apunta Patricia Ratia, responsable financera de l'startup. "Moltes marques
i agències encara no connecten amb les noves generacions que es manegen amb la
imatge i, sobretot, en vídeo", afegeix.
No hay comentarios:
Publicar un comentario